poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Mikołaj polski ;)

 Jaki jest każdy widzi.
Chociaż obecnie polski Mikołaj jest bardziej amerykański niż polski.
Zupełnie nie wiem dlaczego - czyż nasz nie był wspaniały?
Jedno jest pewne - ja go nie tolerowałam.
Zdjęcia pochodzą z zabaw w sali imprezowej GS Pieńsk. Jedynym powodem dla którego jestem na tych zdjęciach, czyli powodem, że tam szłam, były paczki, bo jak wiadomo czasy były takie, że każdy słodycz był na wagę złota. Zawartość paczek (widoczna na zdjęciach)wspominamy z sentymentem i jak tak patrzę na te frykasy to smutno mi, że nasze dzieci pogardziłyby wszystkim.



To, że siedzę u tego miłego Mikołaja na kolanach to też zasługa szantażu prezentowego. Moje dłonie już są gotowe do skoku ;)




Zdecydowanie wolałam wersję "u mamy na rękach"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz